Pitate se kakve sadržaje možete stvarati ovoga mjeseca?
Što kupci zapravo traže?
Za vas smo sastavili ključne riječi u trendu za prosinac. Pogledajte koje su te riječi u nastavku članka.
Nova godina
(rasprodaja kraj godine, vatromet, sretna nova godina – new year, end year sales, fireworks, happy new year)
Ove godine svi očekuju vatromet koji će najaviti Novu godinu! U pogledu stvaranja sadržaja, očekujemo obilje potražnje za banerima za novu 2020. godinu i novogodišnje čestitke kao solidne favorite. Očekujemo odbrojavanje do ponoći, vatromet i otvaranje šampanjca za proslavu nove godine!
Božić
(Božićna želja, božićne čestitke, tiha noć – Christmas,Christmas wish, Christmas cards, silent night)
Najradosnije doba godine nije daleko! Ideje za ukrašavanje doma i pozivnice za zabave uvijek su popularni i traženi termini, zato napravite zalihu ukrasa za božićno drvo, šarenih šablona i dizajna s božićnim drvima. Uostalom, nijedno slavlje Božića ne bi bilo potpuno bez Djeda Mraza i njegovih pouzdanih pomagača, stoga ih obavezno uključite u svoje kreacije!
Bilo da se radi o fotografijama ili vektorskim ilustracijama, kreativno stvarajte i stilizirajte svoje umjetničke ideje kako bi se uklopile u ovogodišnje prosinačke trendove. Općenito, imajte na umu kvalitetu vašeg sadržaja kako biste osigurali da vaša publika dobro reagira. Razmislite o tome što bi vaši posjetitelji željeli vidjeti.
Izvor: 123RF Blog
Odgovori