Boje su sastavni dio komunikacije u svakoj industriji. One čine bitan aspekt podsvjesne komunikacije u marketingu, tisku, PR-u i općenito kreativnoj industriji. Stoga je uvijek dobro znati osnove teorije boja, koja je vodič za miješanje i kombiniranje boja.
Ne brinite, u ovom blogu nećemo ulaziti u sitna crevca i beskonačan niz objašnjenja i koncepata boja i njihovih značenja. Umjesto toga, želimo vas upoznati s grafikom umjetnice Rhea Lelina Manglapus, koja je teoriju boja segmentirala u male, lako razumljive dijelove.
Neke od najzanimljivijih točaka u ovom edukativnom videu uključuju osnovni pregled primarnih, sekundarnih i tercijarnih boja, hladne i tople nijanse na točku boja, razumijevanje vrijednosti i značaja monokromatičnosti boja. Pogledajte video ispod i zakoračite u šareni svijet vizualne

Photo: diyphotography

Rhea Lelina Manglapus: Kratka lekcija o teoriji boja

Zanimljivo je kako jednostavne boje mogu napraviti veliku razliku u svemu što radimo. Sada kada smo se ukratko upoznali s teorijom boja, možete se poigrati s našom Color Matcher platformom i isprobati sve ovo u praksi besplatno.
Slobodno nam pošaljite svoje kreacije!